Subject: Terviseameti tõendi ümbervormistamine
From: "Karu Nuti" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 13:57:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Karu Nuti OÜ (reg. 11950940) omab terviseamiti poolt välja antud tõendi,
mis võimaldab teostada lastehoiu tegevust Tallinna kesklinnas aadresil
Vambola 6 majas 2. Korrusel.

Seoses Karu Nuti OÜ  tegevuse ümberkorraldamisega oli loodud Karu Nuti
tütre firma Vambola Latehoid OÜ, mis võtab lastehoiu tegevuse enda peale
alates juulist 2025. Seoses sellega palume võimalusel ümbervormistada
välja antud tõendi Vambola Lastehoid OÜ nimele (reg. 17245384). Tegevuse
asukoht, personaal ja tingimused jäävad samaks.

Juhul, kui tõendi ümbervormistamine tütreettevõtele ei ole võimalik ja
inspektor peab meid uuesti külastama, palun andke teada. Kahjuks tõendi
kätte saamisega on kiire.

Lugupidamisega,

Anna Sinani

Karu Nuti OÜ juhatuse liige

56915123

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Virus-free.www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient>